EGMOND AAN DEN HOEF – Een zeer grote uitslaande brand die in de verre omgeving te zien was door de enorme rookontwikkeling, heeft het bedrijf van de familie Valkering aan de Rinnegommerlaan in de as gelegd. De brand begon eind van de middag nadat een gasfles van de barbecue ontplofte. Met een enorme inzet was er voor de brandweer geen redden aan. De veiligheidsregio raadde aan om ramen en deuren gesloten te houden, ook werd een NL-alert uitgezonden. Een persoon werd met de ambulance naar het …

Lees het volledige/originele artikel: Contact met de Egmonden